15 Kasım 2012

nokta sandığım her şey aslında bitmesine izin vermediğim , uzattıkça uzattığım , tadını kaçırdıkça kaçırdığım cümlelerimi , aşk sandıklarımı bağlayan birer virgülmüş. hiç bi nokta son değilmiş eğer aşığın ağzından çıkmışsa. hiç bi son karanlık değilmiş ve. kestim tüm parmaklarımı. tuttum nefesimi.  şimdi matem. şimdi kırmalıyım tüm kalemlerimi. yakmalıyım tüm defterlerimi.
bilmiyorum ne olacak bakabilsem yarına.. tek tek toplamalıyım anılarımı geldiğim yollardan geri dönüp. yeşeren tüm dallarımı kesmeliyim ve de. teşşekür borçluyum ama. teşekkürler rolünü oynamayan arkadaşım. teşekkürler yanımda yürümeyen yol arkadaşım. ve teşekkürler hisettirdiğin herşey için, tükettiğim tüm kalemlerim için , bitirdiğim tüm defterlerim için. bunun gerçek bi veda olduğunu yazmama gerek yok. kabul etmeme de gerek yok. sen kabul etmiyosun diye değişmiyo ki gerçekler. gerçekler aslında o kadar da önemli. o kadar da.önemli. mizanını bilmem de. bu dünyada benim değilsin , hiç oturup dinlemiyceğin kabulüm artık. anlamıyorum. istemiyorum. ama biliyorum. ama bekliyorum. hadi gel artık. hazırım. gel ve başla son'um.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder