18 Haziran 2013





merhaba,
bıkmadım,
sevmekten
susmaktan
yazmaktan
BEKLEMEKTEN.
bıkmadım.
ama 
yemin ederim
aklımda yoktu.
yemin ederim ,
isteyerek girmedim yoluna
gözlerimi sokağında açtım.
leyla konmuştu adım.
artık çok geçti,
ezanlar okunmuştu kulağıma.
AMA YEMİN EDERİM
AKLIMDA YOKTU
SENİ SEVMEK
çölünde açtım gözlerimi bak.
gözlerini gördüm ilk defa.
yok.
canına yandığımın acısı geçmiyor !
bu kadar yanmasa..
ama 
geçmiyor mered.
BAK
yemin ederim 
aklımda yoktu seni sevmek.
sadece
öyle güzel sundun ki,
sonsuz çölünü.
aklımı yitiriyorum.
anılarımı yitiriyorum.
adını bulamadığım şeylerimi kaybediyorum.
içimden balya balya hüzünler çıkıyor.
içimden çuval çuval kelimeler çıkıyor
kalbimden gürül gürül acı taşıyor.
ama
YEMİN EDİYORUM BAK
aklımda yoktu, 
ömrümü bir çölde geçirmek 
nehirlerinde ıslanmak isterdim halbuki.
çimenlerine uzanmak,
baharını da yaşamak.
kaderimiz çöllere yazılmış.
olsun varsın.
çöl senin oldukça...
nehirlerinin sesleri geliyor kulaklarıma.
kuşlarının fısıltıları,


bıkmadım ben,
sevmekten,
susmaktan,
yazmaktan,
leyla olmaktan,

Beklemekten.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder