19 Eylül 2012


                                                                                     14 eylül. 23:01

Aslında hiç  bir şeyin önemi yok. ölümün yanında daha ciddi ne olabilir ki 
zaten. Her şeyin sonlandığı noktaya basıyorum şu an. Ve yine hiç bir şey beklemiyorum senden. Okuman bile önemli değil aslında bunu.Önemli olan benim yazmam. Hep böyle olmadı mı zaten ? Neyse konu bu değil. Hep düşünmüşümdür başına gelen başıma gelseydi ne olurdu diye. Ama burada olmak daha güzel.Hem sevildiğinden emin olamazsın, sevginden emin olduğun kadar. Neyse konumuz bu da değil. Hakkında hiç bir şey bilmediğim doğrudur. Hakkımda hiç bir şey bilmediğin doğrudur. Sadece bu bi nokta işte. Şimdi sen yazdıklarımdan bir şey anlamıyorsundur da .Dedim ya okuman bile önemli değil ,  ben yazdıktan sonra. Düşünüyorum da daha saçma , imkansız birisini bulamazmıydım diye. O kadar komik ve saçma durumlara düşürüyosun ki beni. Ama tam da şu anda bişeylerin eksildiğini hissediyorum içimden. Sana dair. Sen bilmezsin çok uzaklardan yazıyorum ben. Ve şimdi terkediyorum seni kendimden.

                                                                         -SON-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder